Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Σύρου...  Επικοινωνία...

Εκτός Σύρου

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στη Σίφνο - 2023

Στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο νησί της της Σίφνου από την Κυριακή 23 Απριλίου έως και την Τρίτη 25 Απριλίου του 2023.

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Πάρο 2021-2022

Στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο νησί της Πάρου από την Κυριακή 8 Μαΐου έως και την Τρίτη 10 Μαΐου του 2022.

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Ολυμπία

Με αφορμή τη συμμετοχή του σχολείου μας στο διαγωνισμό ταινιών μικρού μήκους «Camera Ζizanio», πραγματοποιήσαμε τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αρχαία Ολυμπία - Πύργο Ηλείας από 4 έως 7 Δεκεμβρίου 2017.

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στη Πάρο 2015-2016

Στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών προγραμμάτων «Έδαφος και Ατμόσφαιρα» και «Θα Βρεθούμε Ξανά…» το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο νησί της Πάρου από την Κυριακή 17 Απριλίου έως και την Τρίτη 19 Απριλίου του 2016.

Αναχωρήσαμε στις 07:00 το πρωί της Κυριακής, με το πλοίο της γραμμής Άρτεμης και φτάσαμε στη Πάρο περίπου στις 10:00. Επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε την ξενάγηση στο νησί.

Ξεκινήσαμε με τον Σύλλογο Προστασίας Άγριων Ζώων «Αλκυόνη» όπου παρακολουθήσαμε μία ενδιαφέρουσα παρουσίαση για την δράση και το έργο του συλλόγου και είδαμε από κοντά την απελευθέρωση ενός γερακιού.
Στη συνέχεια πήγαμε στις Λεύκες την παλιά πρωτεύουσα της Πάρου. Περπατήσαμε τα όμορφα σοκάκια της και επισκεφτήκαμε το Λαογραφικό μουσείο του συλλόγου «ΥΡΙΑ».
Σειρά είχε η εξερεύνηση της Νάουσας με το όμορφο κάστρο και τα γραφικά στενά της όπου είδαμε τη «Συλλογή του Όθωνα Κάπαρη» στο ομώνυμο Ιστορικό-Λαογραφικό μουσείο του χωριού.

Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο Πάνδροσος αργά το απόγευμα, τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια ξεκουραστήκαμε και βγήκαμε μία όμορφη βόλτα στη χώρα της Παροικιάς.

Την επόμενη μέρα νωρίς το πρωί και μετά από ένα καλό πρωινό, ξεκινήσαμε για να επισκεφτούμε το μουσείο Κυκλαδικής Λαογραφίας του Μπενέτου Σκιαδά, «Σκορπιός». Περιηγηθήκαμε ανάμεσα στα εξαιρετικά εκθέματα στον κήπο του μουσείου και θαυμάσαμε τις απίστευτα λεπτομερείς μικρογραφίες πλοίων στο εσωτερικό του. Η φιλοξενία που μας επιφύλαξαν ο ίδιος ο καλλιτέχνης και η κόρη του θα μας μείνει αξέχαστη.
Παίρνοντας το καραβάκι από την Πούντα περάσαμε απέναντι στην Αντίπαρο. Επισπευτήκαμε το

όμορφο σπήλαιο της και ξεναγηθήκαμε στο κάστρο και τα στενά της Χώρας.

Την τελευταία ημέρα την αφιερώσαμε στην Παροικιά. Επισκεφθήκαμε το Αρχαιολογικό μουσείο, το Βυζαντινό μουσείο και την Εκατονταπυλιανή. Κάναμε την τελευταία μας βόλτα στα στενά της και αφού φάγαμε όλοι μαζί δίπλα στη θάλασσα αναχωρήσαμε αργά το απόγευμα για την Σύρο.

Ευχαριστούμε θερμά

Την εταιρία Hellenic Seawase για την έκπτωση που μας έκανε στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.
Τον σύλλογο προστασίας άγριων ζώων Αλκυόνη που άνοιξε αποκλειστικά για εμάς τις εγκαταστάσεις του.
Το σύλλογο ΥΡΙΑ που άνοιξε αποκλειστικά για εμάς το λαογραφικό μουσείο Λευκών και την δωρεάν είσοδο.
Το Ιστορικό-Λαογραφικό μουσείο Νάουσας που άνοιξε αποκλειστικά για εμάς και την δωρεάν είσοδο.
Το Μουσείο Κυκλαδικής Λαογραφίας του Μπενέτου Σκιαδά για την δωρεάν είσοδο.

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στη Σίφνο

Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος «Τα Φυτά στα Μονοπάτια του Νησιού μας και στην Αυλή του Σχολείου μας» και του πολιτιστικού προγράμματος «Σχολική Εφημερίδα» το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο νησί της Σίφνου από την Κυριακή 26 Απριλίου έως και την Τρίτη 28 Απριλίου του 2015.

Αναχωρήσαμε στις 07:00 το πρωί της Κυριακής, με το πλοίο της γραμμής Άρτεμης και φτάσαμε στη Σίφνο περίπου στις 12:00. Τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια μας στο ξενοδοχείο Αρτεμών και ξεκινήσαμε για να εξερευνήσουμε το χωριό του Αρτέμωνα και τη Απολλωνία όπου και καθίσαμε για φαγητό. Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση και αργά το απόγευμα πήγαμε μία μικρή βόλτα για γλυκό και παγωτό.