Μέσα και έξω από την Τάξη
Πήλινα Στολίδια
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Δημιουργικής Απασχόλησης της Α τάξης, δημιουργήσαμε στολίδια από πηλό. Προμηθευτήκαμε πηλό που στεγνώνει στον αέρα. Τον πλάσαμε σε διάφορα σχήματα. Αφήσαμε τις δημιουργίες μας να στεγνώσουν και τις ζωγραφίσαμε. Προσθέσαμε κορδέλες και χάντρες μετατρέποντάς τες σε στολίδια. Πήραμε κουτιά και τα μετατρέψαμε σε χριστουγεννιάτικα κάνοντας ντεκουπάζ εικόνες που μας άρεσαν στο καπάκι τους . Όλα τα παιδιά πήραν από ένα στολίδι για το χριστουγεννιάτικο δέντρο τους.
Στολίδια και Κουτάκια
Γεωπόνων Γεύσεις
Ο τομέας της Γεωπονίας μας δίνει την ευκαιρία να ξεδιπλώσουμε το ταλέντο μας στη μαγειρική. Τα θρεπτικά συστατικά γίνονται σαφώς ευκολότερα κατανοητά πάνω από τη μαγική μυρωδιά της κατσαρόλας. Μάθημα, επιστήμη, δημιουργία, γεύση και συναίσθημα γίνονται ένα.
Η πρώτη μας απόπειρα έγινε φτιάχνοντας πατάτες με σουτζουκάκια. Στη δεύτερη απόπειρα προσθέσαμε και γλυκό. Φτιάξαμε κοτομπουκιές και ρύζι με γλυκόξινη σάλτσα, καθώς και χαλβά σιμιγδαλένιο. Στη διαδικασία συμμετείχε και η γλυκιά μας κυρία Ελευθερία, που είναι υπεύθυνη για την καθαριότητα του σχολείου μας (παλιά, έμπειρη μαγείρισσα).
Η μεγαλύτερη χαρά ήταν ότι το τραπέζι μας μεγάλωσε και καθίσαμε όλοι μαζί και απολαύσαμε τις πραγματικά πεντανόστιμες δημιουργίες των μικρών μας γεωπόνων. Σε άλλα και γρήγορα!!!
Φωτογραφίες
Κοντογιάννη Βασιλική Εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ14.04
Όταν το παιχνίδι γίνεται μάθημα
Στα πλαίσια του μαθήματος «Γεωλογία και διαχείριση φυσικών πόρων» είχαμε την ευκαιρία να βγούμε στην αυλή του σχολείου μας και να μετατρέψουμε το παιχνίδι σε δημιουργικό μάθημα.
-
Καθίσαμε κάτω, κλείσαμε τα μάτια και προσπαθήσαμε να αφουγκραστούμε τους ήχους της φύσης, που μέσα στους γρήγορους ρυθμούς της ζωής προσπερνάμε.
-
Μοιράστηκαν στα παιδιά καρτέλες με επαγγέλματα και αναζήτησαν λέξεις που σχετίζονται με κάθε ένα από αυτά, τις οποίες είχαμε κρύψει στο περιβάλλον.
-
Έπειτα δέσαμε τα μάτια και οδηγήσαμε το παιδί σε ένα αντικείμενο που βρίσκεται στη φύση. Το παιδί μπορούσε να το πιάσει και να το μυρίσει αλλά δεν μπορούσε να το δει. Έπειτα με μάτια ανοιχτά προσπαθούσε να εντοπίσει το αντικείμενο που είχε αγγίξει.